joi, 11 iunie 2009

viitorul nu suna bine:)

Azi am iesit cu Adina si Tami la cafea. Am vorbit despre baieti si relatii, asa mi-am adus eu aminte de un calcul pe care l-am facut zilele trecute.

Sansele de a-ti gasi un nou boyfriend(se poate aplica si la baieti)"

Context: in societatea noastra, exista tot mai multe persoane care se plang ca nu-si pot gasi un nou partener,iar in gasca actuala nu exista nici un potential viitor prieten
Colectivitate cercetata: persoanele cu varsta cuprinsa intre 20 si 25 de ani
Ipoteza: sansele de a-ti gasi un nou partener sunt mici
Metoda de cercetare folosita:aproximari

Analiza rezultatelor:
1. sansele sa iesi cu oameni noi 70%
2. sansele ca din acei oameni sa-ti placa un tip 40%
3. sansele ca tipul sa nu aiba prietena, sa nu fie casatorit sau gay 20%
4. sansele ca lui sa-i placa de tine 7%
5. sansele ca viitoarea relatie sa functioneze 1%

"procente estimative, cele exacte vor fi publicate atunci cand Tami se va angaja la centrul de evidenta al populatiei:)

11 comentarii:

poji spunea...

nu sunt de acord cu procentele:D cred ca nu ai luat in calcul sufiecinti "subiecti";).

dia spunea...

rezultatul->Second Life!
Eu il invit pe acest Poji sa ne cunoasca gasca..sa vedem ce mai zice atunci. :))
Noi ii iubim si asa, nu zic nu .. :D

poji spunea...

ash fi incantat:D n vedem la o coffe sa dezbatem?

dia spunea...

sa dezbatem ce: daca procentele lui ale sunt realiste sau nu sau daca intr-adevar in gasca nostra nu exista "boyfriend material"? :-?

poji spunea...

in loc sa va plangeti, mai bine ati face cv in privintza asta;) grow up kid !!

ale spunea...

mda..:)))

dia spunea...

*a-ti face.. ;)

poji spunea...

sigur?:)) pui mic d vanghelie...vezi k altfel se conjuga;)

dia spunea...

ce vroiam sa zic era "a-ti face placerea de a iesi cu noi"..:))
:-j

poji spunea...

scoate-te scoate-te:)) nu tzine...recunoaste macar acu' si poate trec cu vederea:D

Matei Tudor spunea...

It's the same as life on earth. One shitty percentage - yet possible.